February 25, 2014

IN FIECARE LUNI...

   Eu lunea is o impiedicata...in fiecare luni. Noroc ca exista duminica seara, cand organizez lucrurile, prevazand nebulozitatea ce ma va cuprinde, si ziua de marti...ideala sa-mi incep si eu saptamana bine.
   Mi-a zis mie Vlad intr-o duminica, sugerand subtil ca n-ar vrea sa mearga luni la gradi...(asta am dedus eu isteata cum sunt)...ca el ar vrea sa-nceapa saptamana cu MARTI! Uf, ce bine! Al meu e...sigur nu mi l-au incurcat in maternitate:)!
   Frumoasa, desteapta (aici nu ma laud...ma motivez), impiedicata si toleranta...cu mine! Asa-s eu lunea...in rest ma "critic"non-stop si caut sa ma organizez si reorganizez...ati putea spune ca-s usor "malada"" dar in conditiile date, alta posibilitate de supravietuire a mea si a co-locatarilor mei...nu gasesc.
  Ieri mi-am adunat resursele, ce-i drept s-au aliniat si stelele in favoarea mea, cred...si-am reusit sa-mi hranesc gaza...in sensul ca i-am preparat hrana...intrucat "biberoanele" din dotare n-o mai multumesc. E amatoare de gusturi noi, din ce in ce mai noi, aproape ca mi-e greu sa tin pasul cu burtica ei si mila de ochisorii ce se scurg in tavita lui Vlad, farfuria lui tati si ceasca mea aurita cu...cafea!
  Azi, la 8.40 zana mea mica a implinit sapte luni! Doamne, ce mare e! ( nu degeaba, pesemne o motiva tata'su sa stea la taiat unghiutele cu.."ce facem, mai tati, daca ti le vede vreun baietel?!")...Si eu ce fericita sunt ca-s inca in viata! Uitandu-ma in urma , habar nu am cum m-am trezit in ziua de azi, dar maruntita si amintita...fiecare zi a fost o vraja, o incercare, o lectie, un zambet, o lacrima...uneori toate la un loc. Ce bine ca suntem intregi si impreuna: uneori pe drum, alteori pe langa, uneori in liniste, alteori in "zumzete" (asta ca sa nu zic racnete :), uneori razand, alteori plangand....si mereu, mereu iubind!
   Jur c-am gasit un plic...nu cu bani...gol...si-am scris initial pe el in timp ce puii sunt cracanati sau rasturnati de somn...in functie de personaj, iar eu ma relaxez si vroiam sa mai impartasesc craticioara si castronelul Sarei cu voi. M-a luat valul si sufletul imi batu cumplit ratiunea (mi se intampla frecvent) si se deschise catre voi.
   Cu drag, de la noi de-acasa...promit s-aduc curand si castronelul si craticioara promise...

No comments:

Post a Comment