January 23, 2012

Iubesc cratita!

     Femeile incep sa se destepte! Greu pentru biata femeie preocupata mereu sa fie pe plac, sa-si fie ei pe plac...sa tina pasul cu toate cerintele din jurul ei: haine, coafura, greutate, meserie...pana si viata de familie poti ajunge s-o traiesti dupa cum e la moda! Chinuitor si injust pentru cat de diferite suntem...
    Putine sunt cele ce au puterea sa fie cum sunt de fapt...poate cu haine mai vechi, kilograme mai multe...meserii care nu se pronunta neaparat in engleza...eu m-am saturat de femeile in uniforma din jurul meu...de fapt nu de ele ci de timpul pe care-l pierd incercand sa intre in rand. Suntem intr-o permanenta concurenta cu noi si intre noi....pentru cele care vor sa fie ele si doar ele, propun sa poarte o haina mai veche pentru ca se simteau bine in ea si pe care azi n-o mai imbraca pentru ca nu mai e la moda, sa manance intr-o zi fara sa se gandeasca la bietul cantar..
   Propun sa recunoastem ca gatim si nu cumparam totul de la supermarket....cu atata pasiune citesc blogurile de " bucatarit"; ceea ce pana nu demult parea greu de crezut, azi devine o pasiune . "Femeia la cratita" nu mai e interpretata drept o ofensa ci o mare bucurie pentru cei din jurul ei. Am demonstrat ca putem face aproape orice...ca suntem egale cu jumatatile noastre dar am uitat sa-i bucuram pe cei din jur...uneori frumusetea si kilogramele mai putine nu-s de-ajuns..mai trebuie si ceva bun facut cu drag in casa .
    Cu bucurie descopar ca incepe sa fie" la moda" sa fii un pic "demodat"...seara linistita.

No comments:

Post a Comment